Re: Odp: piep*** zlomtrix.

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 10:58:14 MET DST

On Thu, 8 Jul 1999 17:43:05 +0200, "Pawel Kowalski"
<niekowal_at_friko4.onet.pl> wrote:

>Mam od wczoraj taki sam problem......;~(
>Wczeniej mi sie to zdarzalo ale sporadycznie a od wczoraj
>nie rozlacza normalnie zadnego polaczenia....;(
>Jak cos wiecie na ten temat to z gory dzieki za pomoc.

FM VSP 56?

Skad ja to znam? Sprawa jest prosta - klei sie przekaznik. Ten typ tak
ma, lokalny folklor Chin kontynentalnych zdaje sie polegac na tym ze
okreslenie "kontrola jakosci" nie przeklada sie nijak na dialog
kantonski (na mandarynski chyba sie przekladalo - jak Z. montowal na
Taiwanie to jakos to dzialalo...).

Darek