Re: NV10 a "3D-NOW! & MMX" pytanko

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 16:01:50 MET DST


A. Bigor wrote in message <7m3ip9$61a$5_at_korweta.task.gda.pl>...
>Pixel wrote in message ...
>
>>pytanko: "Skoro NV10 ma nie wykorzystywac procesora do grafiki to czy jest
>>sens inwestowac w K6-III, ktory ma wsparcie dla grafiki - 3D-NOW! oraz
>MMX."
>
>Od przybytku glowa nie boli. 3DNow to odpowiednik SSE. A -- jak sam
>widzisz -- SSE stosuje sie w najrozniejszych programach.

He he... Czepiam się, ale to raczej SSE jest odpowiednikiem 3DNow!, odrobinę
poprawionym zresztą... 3DNow! było pierwsze i tak naprawdę AMD jako pierwsze
zastosowało pomysł liczenia macierzowego wektorów na poziomie instrukcji
procka. Problem w tym, że zastosowali 8 rejestrów po 64bit każdy... Intel
pomyślał i zrobił 8x128bit, czyli tyle ile trzeba, żeby przeliczyć jeden
teksel...

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
========================================
Grzegorz Mazur
Remove "NOSPAM" form my reply adress or use the address below:
[gregu_at_bart.nl] [http://gregu.cjb.net/] => soft i "Seksmisja"


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:44:34 MET DST