Re: piep*** zlomtrix.

Autor: nick (nick_at_cz.home.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 15:05:41 MET DST

Na grupie pl.comp.pecet napisales(-as):

>wlasnie mi sie zje***al zlomtrix. 33.6. po gwarancji oczywiscie. nie
>rozlacza. pytanie: czy mozna samemu jakos ten przekaznik naprawic?
wymienic uklad rozlaczajacy.Nie wiem tylko czy warto.Zoltrix
to na dobra sprawe jest zlom - jak masz dobra linie to
wszystko jest cacy i modem chodzi jak nalezy.Jak trafisz na
linie z przepieciami,a nie daj boze na burze to bedzie po
modemie.Wiem,bo osobiscie zarznalem cztery(4) sztuki - 2
stare zlomtrixy na rockwelu i 2 phantomy(winmodem).
Za kazdym razem siadal uklad rozlaczajacy - mimo iz w dwoch
przypadkach serwis uklad rozlaczajacy wymienial to modem
ponownie sie pieprzyl po jakis 2 miesiacach.Jak masz okazje
to kup cos lepszego - choc niekoniecznie drogiego.Powiem ci
szczerze ze ostatnio kupilem za 150zl Motorole 56k pci.
Jak na zoltrixie laczylem sie na 44 max to tu na 50,666 za
kazdym razem.
Za takie pieniadze smieszne - warto.
Nick