AWE 64 - Joystick nie dziala!

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 14:59:09 MET DST

Witam,

Mam taki problem:
probowalem juz KILKA roznych joystickow podlaczyc
do mojego SB AWE 64 OEM ISA,
ale za kazdym razem joystik podobnie "wariuje",

np:
nie daje sie skalibrowac, podczas testow kursor drga
lub ucieka w lewo, nie reaguje normlanie na niektore ruchy,
za to guziki (wszystkie 4) zawsze dzialaja bez zarzutu.

Jesli sa na joysticku jakies diody, to przewanie chaotycznie mrugaja
juz od momentu wlaczenia komputera.

DIAGNOZA: sprzetowo walaniety game-port
LECZENIE: wymienic karte dziwekowa (najlepiej na SBLive! ;)

PYTANIE: czy moja diagnoza jest sluszna?

A moze to kwestia driverow lub np. ustawien plyty glownej?
Konfliktow zadnych niby nie ma.
Drivery - Creative Rev.16.

Poza tym karta dzwiekowa spisuje sie bez zarzutu
(a nawet bardzo dobrze - bardzo lubie ta karte
i z zalem ja wymienie, nawet na SBLive!).

Czy ktos moze cos ew. doradzic?

Pozdrwiam,

Enio.