Re: Zastosowanie dla komputerow 386/486

Autor: Zmechu (zmechu_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 09:16:11 MET DST

>Jeżeli ktoś zadowoli się programami pod DOS czy Windę 31 (już nie do
kupienia)
>to może kupić 386/486. Winda 95 (a na pewno większość programów pod nią)
>potrzebuje Pentium i mnóstwo pamięci.
>Ryzyko ze starymi komputerami- będą się sypać ze starości, nie podłączysz
>nowego urządzenia, staną w roku 2000, padnie dysk i nie kupisz tak małego
>(ograniczenie w większości do 540MB) i podobne problemy. Komputery wraz z
>czasem nie zyskują na wartości (jak np samochody). Wina jest też i
producentów
> [...]

I tu sie chłopie mylisz! Mam w pracy 486_at_100MHz (Amd) 32MB S3Trio1MB PC
Speaker Win98 Office97 Corel8 Karta sieciowa CDx1 (!!!!) HDD 540MB i 3,1GB,
wbrew pozorom sprzęt się nie sypie i całkiem żwawo chodzi. Nie jest to
oczywi¶cie demon szybko¶ci i prędko¶ć głowy nie urywa, niemniej pracuje się
zno¶nie. Nie polecam kupna takiego komputera (b±dĽmy szczerzy - to już
zabytek) ale nie dajmy sie zwariować pędem ku kolejnym MHz i MB i GB.
Pozdrawiam wszystkich na <P90
Artur
zmechu_at_friko6.onet.pl
http://friko6.onet.pl/wa/zmechu