Re: Zastosowanie dla komputerow 386/486

Autor: Marek Wasilewski (marekwas_at_cdit-aids.med.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 15:34:34 MET DST

In article <4u1h3.7250$1g.144218_at_news.tpnet.pl>, "R1" <rolka1_at_friko3.onet.pl> wrote:
>Czy ktos z kolegow widzi mozliwosci
>zastosowania komputerow 386 lub 486.
>Moge to kupic za grosze ale nie wiem co z tym mozna zrobic.
>Czy swiat nie poszedl zbyt daleko do przodu
>i spoleczenstwo jest zbyt zamozne na taki sprzet.
>Osobiscie uzywam 486 dx66 z programem
>Buchalter uwazam ze nic szybszego nie potrzebuje.
Jeżeli ktoś zadowoli się programami pod DOS czy Windę 31 (już nie do kupienia)
to może kupić 386/486. Winda 95 (a na pewno większość programów pod nią)
potrzebuje Pentium i mnóstwo pamięci.
Ryzyko ze starymi komputerami- będą się sypać ze starości, nie podłączysz
nowego urządzenia, staną w roku 2000, padnie dysk i nie kupisz tak małego
(ograniczenie w większości do 540MB) i podobne problemy. Komputery wraz z
czasem nie zyskują na wartości (jak np samochody). Wina jest też i producentów
oprogramowania- dla paru dobrych funkcji (wygodniejsze siedzenie w rowerze)
każą przy okazji kupić cały pociąg.

Marek Wasilewski
Wojewódzki Szpital Zakaźny
Centrum Diagnostyki i Terapii AIDS