Re: Odp: Szuflada na DYSK

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 08:27:34 MET DST

> Ma! i to bardzo duze! Jezeli masz dysk 2.5Gb lub taki, ktory strasznie
> glosno pracuje i go nie uzywasz to po co ma sie grzac i chalasowac -
> przekrecasz kluczyk i po sprawie. Nawet nie musisz wylaczas kompa!

Wylaczanie dysku podczas pracy komputera????? Nie polecam. Co do reszty
punktow nie spieram sie - chociaz sam kozystam z Adax'a i jak dotad nie
bylo problemow. Mimo tego kieszen z chlodzeniem to jest to co kupowalby
twoj dysk :)))

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl