Re: Odp: Asus czy Abit ? (oraz Outlook)

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 02:39:24 MET DST

Tałajczyk Piotr wrote in message <3787913e.2599686_at_news.polsl.gliwice.pl>...

>czyli i tak się tego nie wywali w cało?ci bo jest to czę?ći? IE, czyli
>czę?ci? sytemu?

Akurat OE zbyt gleboko w systemie nie siedzi i co najwyzej sie
odwoluje do bibliotek IE. Jesli uzywasz IE, to kilka plikow
zostawic bedziesz musial...

>można tylko toto wyłaczyć w rejestrze.
>o jakim Edytorze piszesz - ale może być na priv, bo NTG.

Jaki OE? Piatka czy czworka? Z piatka nie mam doswiadczen,
ale podejrzewam, ze jej odinstalowanie bedzie proste:
uruchamiasz regedit.exe
wyszukujesz i usuwasz wszystkie klucze z Outlook Express
itd.

Niemal kazdy program da sie w ten sposob usunac.

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)

Ps. W "Dodaj/Usun Programy" masz chyba mozliwosc odinstalowania IE?