Re: Odp: Asus czy Abit ? (oraz Outlook)

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 02:22:51 MET DST

Dnia Wed, 07 Jul 1999 15:30:38 GMT, piotrtal_at_promail.pl (Tałajczyk
Piotr) napisał/a:

>być może w innych testach to AMD dostałby po tyłku, ale po co tam
>spekulować. ;)

Taaa.. a Quake2 "zapewne" byl zoptymalizowany pod SSE, bo, ze pod
3Dnow! to wiadomo - _jedyna_ gra porzadnie to wykorzystujaca to
wlasnie Q2 :)

>ja tam jestem za AMD i tyle <---- już bijcie, teraz!!! ;))

Łup, łup. :)
BTW Ja powiem tak - jestem za lepszym prockiem - miesiac, trzy i sie
okaze co bedzie lepsze i dla wydajnosci i dla kieszeni..

>program zajmujący ileś tam MB na dysku (nawet nie wiem dokładnie ile)
>-BTW: macie jakiś program odinstalowujący toto?

A w Add/Remove Programs tego nie ma ?

>aha... do tej pory nie doszedłem jak w outlooku skopiować wiadomośc z
>skrzynki send do outbox.

Myszka sie nie da ?

--
Bartek