Odp: 3COM US Robotics 56K Message Modem - c.d.

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk_at_box43.gn666et.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 22:16:57 MET DST

Użytkownik Krzysztof Wykurz <kwykurz_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3784FD53.4420EC95_at_box43.gnet.pl...
> [...]
> glosnik modemu. Nie wiem gdzie i jak to ustawic :-(, a mozliwosc taka
> istnieje. Ponadto mozliwosc "slyszenia" - komunikatu powitalnego
> "sekretarki modemu" i glosu osoby dzwoniacej do mnie - w glosniku
> modemu.
> W programie SuperVoice jest opcja :
>
> "Call Screening for Independent Mode"
> * Enable You will be able to hear voice calls through the modem's
> speaker
> when it is operating in Independent Mode.
> * Disable You will not be able to hear voice calls in Independent Mode.

Przeciez ta opcja umozliwia ci slyszenie nagrywanych wiadomosci
W_MOMENCIE_ICH_NAGRYWANIA z tego co ja rozumiem jezyk jakim poslugiwal sie
Wilde...

Moze masz glosnik za cicho ustawiony?

> 2) Drugi problem, moze malo istotny, ale troche denerwujacy, to
> wybieranie
> numeru po ok. 3sek. od "podniesienia" sluchawki. Po otwarciu linii przez
> modem, zanim zacznie wybierac numer, slychac wycie (tzn. sygnal) z linii
> telefonicznej. Najgorzej jest wieczorem.
> Probowalem zastosowac komende, ktora mozna to podobno ustawic

Zapisales ustawienia? moze sproboj przeflaszowac modem, u mnie po flaszu
'wszystko' dziala jakby lepiej ;)

> ale podobnie jak w poprzednim przypadku modem w ogole nie reaguje na
> zmiane tego parametru, dalej jest tak jak bylo. Dlaczego ???

Bo nie zapisujesz ustawien i najpewniej po resecie modemu wszystko wraca do
'normy' ;)))

> [...]
> tonowo na odleglym telefonie haslo (zdefiniowane w SuperViosie). Z tego
> co
> przeczytalem w dokumentacji modem powinien (jezeli haslo jest poprawne)
> zasygnalizowac:
> - krotkimi sygnalami, ktorych liczba wskazuje na liczbe nowych
> nieodsluchanych wiadomosci;
> - jednym dlugim sygnalem - jezeli brak nowych wiadomosci;
> i niestety w tym momencie zamiast sygnalizacji modem po prostu wylacza
> sie
> (zrywa polaczenie). Dlaczego ??? Czy cos robie zle ?

Wysylasz sygnal tonowo? Jak nie to qpa raczej...

> Sa to trzy problemy, ktore nie daja mi spokoju. Nie wiem czy nie
> wynikaja
> one z jakis wad modemu ? Moze ktos z grupowiczow ma ten sam model ? Czy
> podobnie sie zachowuje ?

Dla mnie ten modem nie ma wad ;)) jak narazie nie znalazlem zadnej... No
moze niemozliwosc podlaczenia zewnetrznego mikrofonu ;)) zeby sie na
przyklad z nim oddalic ;)

> Przepraszam, ze tak duzo. Z gory dziekuje za pomoc i wszelkie uwagi.

Nie zamaco

> Pozdrawienia:
> Krzysztof

Bartłomiej Kosik
UIN# 24560540
remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu