Re: piep*** zlomtrix.

Autor: Adam Krzyżanowski (Adamrg_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 21:54:31 MET DST

miałem dokładnie ten sam problem z połączenie z callback
modem byl na gwarancji jednak w serwisie podczas laczenia przez tpsa
wszystko grało człowiek w serwisie stwierdzil ze wszystko jest w pozadku
zmienilem modem a przede wszystkim sklep w ktorym go kupilem
mam teraz zoltrixa 56 cobra i chodzi super
adamrg_at_friko6.onet.pl

<7m2h1g$l64$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...