Odp: pytania o konfiguracje

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 18:07:45 MET DST

> 1)
> Celeron 366A Socket 370 <ok. 330zl>
> Jak to jest z tym podkrecaniem? Slyszalem ze niketore procki maja
> zablokowany mnoznik

Zblokowany mnoznik to maja wszystkie .
Kreci sie je podbijajac taktowanie "plyty".
========================

> i niebardzo da sie je podkrecic.
> Jak taki rozpoznac?

Widzialem "pewniaki" ktore sie nie krecily
a krecily sie czasem te ktore nie powinny :)))
Hmm......w sumie to loteria.
========================

> A jesli podkrecac to do ilu sie oplaca zeby bylo bezpiecznie?

Testy, testy, testy......
Krecisz stopniowo i sprawdzasz czy sie nie wiecha......wszystko :)
Nie polecam jednak "zylowania" na zwyklym chodzeniu pow. 500MHz !!!
==========================

> 2)
> Plyta ABIT BH6 <430zl>

Chyba najlepszy wybor....plyta jest OK.
============================

> 3)
> HD Quantum Fireball CRA 8.4 GB (UDma/66) <660zl>
> Potrzebuje taki dysk wsadzic do kieszeni wiec czy nie bedzie sie on za
> bardzo grzal

Nie ma regul. W sumie nie polecam ZADNEGO HDD trzymac
w kieszeni. Najlepiej miec jakiegos "padalca" po ktorym nikt nie
bedzie plakal i jego zameczac :)
============================

> (moze specjalna kieszen - ok. 60zl?) ?

Nic nie da. Kieszen jest kieszen i kazdy twardy dostanie w tylek.
=============================

> 4)
> Diamond Viper V550 AGP (16MB) <500 zl>

Hmm...karta ok....choc mozna kupic tansze TNT.
Dlaczego nie TNT2 albo Matrox G400?

> 6)
> Czy jesli mam SB AWE 64 (ISA) to oplaca sie kupic SB LIVE!?

Mialem AWE 32 i nie zaluje przesiadki na Live! 'a :)

JeRRy