pytania o konfiguracje

Autor: Piotr Krukowiecki (piotr_at_linux.viii-lo.krakow.pl)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 19:53:29 MET DST

Czesc
Skladam sobie komputer i interesuje mnie co myslicie o takiej
konfiguracjii:

1)
Celeron 366A Socket 370 <ok. 330zl>
Jak to jest z tym podkrecaniem? Slyszalem ze niketore procki maja
zablokowany mnoznik i niebardzo da sie je podkrecic. Jak taki rozpoznac?
A jesli podkrecac to do ilu sie oplaca zeby bylo bezpiecznie?

2)
Plyta ABIT BH6 <430zl>

3)
HD Quantum Fireball CRA 8.4 GB (UDma/66) <660zl>
Potrzebuje taki dysk wsadzic do kieszeni wiec czy nie bedzie sie on za
bardzo grzal (moze specjalna kieszen - ok. 60zl?) ?

4)
Diamond Viper V550 AGP (16MB) <500 zl>

5)
CD-ROM TEAC 32x <220 zl>

6)
Czy jesli mam SB AWE 64 (ISA) to oplaca sie kupic SB LIVE!?

Monitor i reszta ze starego kompa.
Wlasciwie nie wiem czy nie oplaca sie kupic nowego monitora 15" i miec dwa
kompy do grania w sieci (stary - P90, karta SS Trio 64, 48MB RAM) ??

TIA
Piotrek
piotr_at_viii-lo.krakow.pl