Re: XTka? cd....

Autor: umpacha (umpacha_at_polbox.com)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 10:50:37 MET DST

Andrzej napisał
[ciach...]

>dolozyles pamieci ? jesli kosci byly sprawne to przeloz zworke na
>plycie - jest kolo bankow opisana zreszta 512/640 Kb
chyba byly jednak nie dobre .... przestawilem zworkie i nic
moze pamietasz symbol kosci ja wsadzilem kosc "8016"

>(jak juz nie wiesz gdzie to daj znac ci odsprzedam jeden) ale karte to
poszukaj na gieldzie w W-wie.

jestem zainteresowany tym dyskiem po kontroler to do warszawy raczej nie
pojade kalisz (250km)
znajde gdzies na zlomie.... podroz przewyzszyla by wartosc komputera ;-)

>mozesz jeszcze podmienic procka na V20 bedzie jeszcze szybszy :-)
ja nie chce szybszego ;) mam 200MMX a ten jest jako kawalek historii chociaz
nie powiem sprobuje go podkrecic ;-))))))

>co do dosa to spoko 6.22 chodzi, (ktos pisal ze nie) po co ci starsze ?

dokladnie tak jak ktos powiedzial mniej zajmuje...

>co do oprogramowania to zalezy - do czego bedziesz uzywal...
>jeden ze znajomych pisal pisma jekies w Tag'u (dziadek Worda)

mnie zwykle copy con plik.txt nawet westarczy a edit z NC3.3 to juz rozpusta
Za uzywanie Worda to powinna byc Kara smierci (ile najnowszy "EDYTOR" WORD
zajmuje 100-200 MB?)
a tak powaznie jakis kompilator pascala, C,

>i drukowalismy to na iglowce (tez Amstrada :-)

mam ta iglowke ;)

>nawet jakies gry mialem kiedys he he np. Quake'a w ASCII :-)

ja mam gre ZZT w trybie txt i wiele innych
jesli kogos to interesuje to proponuje www.free.net.pl/~wprl/archiwumXT.html
chociaz czesto ten serwer nie odpowiada

>Pozdrawiam . powodzenia . Andrzej.

Pozdrawiam wszystkich nawet tych co maja Pentium III 256ramu 32mb karte
grafiki 19'' monitor
i uzywaja najnowsza wersie WORDa

Co do zastosowan to mysle ze nie jeden by sie zdziwil co na tym mozna
Aleksander Góral