Re: Internet via Aster City - opinie

Autor: Michal Bulik (mitch_at_astercity.net)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 07:10:49 MET DST

'bry

Dnia Sun, 04 Jul 1999 21:02:08 GMT, Pixel napisal(a):

>Oczywiscie, ze sa zalety, ale i wady. Sciagasz taki plik np: 3 godz, i wisi
>ci, ze nie placisz za impulsy - ale w pewnym momencie polaczenie sie
>resetuje i kupa, wszystko od nowa (zazwyczaj :-) U mnie nie ma takich akcji

_Ja_ nie mam takich problemów. Jak mi się to z kilka razy zdarzyło (na
modemie zdarzało mi się to n razy więcej) to Netszkapa/wget/ncftp nie
miały najmniejszych problemów kontynuować ściąganie. No i takie sytuacje
nie są stałymi pozycjami w moim przypadku.

>Tu rownierz masz racje. Ale co z tego, ze masz "niby" stale lacze jesli
>ciezko jest sobie pograc lub poircowac na dluzsza mete :-)

Nie gram, ale ircować - robię to nałogowo. Bez problemów :) Z małym
obejściem problemu - mnie on nie przeszkadza. Śmierć frajerom? :)

>A dla mnie jest to oczywiste, ze jak ktos wywalil 5 baniek na instalacje
>tego wszystkiego to juz bedzie sie tego trzymac chocby nie wiem co :-)

Nie w moim wypadku. Dać 500 pln na instalacje, a potem jeszcze co miesiąc
płacić 110 pln co miesiąc i dać zarabiać firmie, która nie daje mi tego
co chciałem? To jest ca. 1300 pln rocznie. Niektórzy bardziej cenią
pieniądze niż ja, a nawet ja z czystej złośliwości nie dałbym na sobie
zarabiać płacąc za marny produkt.

Ps. nie jestem pracownikiem ACN, nie mam żadnych korzyści z tego
produkowania się na newsach (a szkoda). 8')

--
Michal
http://mitch.stone.pl