Re: Internet via Aster City - opinie

Autor: Rohan (rohan_at_strefa.com)
Data: Sun 04 Jul 1999 - 23:08:37 MET DST

> Co ty chrzanisz stary. Widac, ze od dawna nie korzystasz z modemu. Nie
> mowie, ze "modem" to swietna sprawa - jest przeciez lacze stale, ALE:
> - nigdy mnie jeszcze nie rozlaczyla tpsa
czlowieku...jak dlugo korzystasz z tpsy?
rozlaczanie ostatnio faktycznie stalo sie mniej powszechnym problemem,
ale jakies pol roku temu to byla jeszcze normalka! a wczesniej to wrecz
codziennosc!
> - od jakiegos miesiaca lacze sie za 1 razem o kazdej poze
no stary zagieles mnie...skad jestes?
> - wprowadzone zostaly 6 minutowe impulsy miedzy 22:00 a 08:00
taaa jak ci sie uda polaczyc
> - transfer mam zawsze powyzej 4kb/s (modem 33.6)
ciekawy transfer..jeszcze raz..skad sie laczysz?
> - nie ma takiej sytuacji aby wyskoczyl komunikat, ze "limit czasu zostal
> przekroczony" (jak u nas na uczelni na laczu stalym) i z dalszego pobierania
> kupa :-)
no coz....to by mnie moze tak specjalnie nie bolalo...gdybym nie musial
placic rachunkow tpsie!
nie wiem ile ty placisz miesiecznie ale ja dosc sporo...i jedynym dla
mnie ratunkiem jest kabel AC....ktora sie grzebie jak mucha w gownie..i
zanim bede zakladac u mnie...to pewnie jeszcze troche poczekam!