3COM US Robotics 56K Message Modem

Autor: Krzysztof Wykurz (kwykurz_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 04 Jul 1999 - 00:36:57 MET DST

Witam !
Od kilku dni jestem posiadaczem modemu zewn. 3COM US Robotics 56K
Message Modem. Mam kilka pytan :
1) Jak wlaczac/wylaczac ta opcje odbierania faksow i informacji
glosowych
przy wylaczonym kompie ? Mam program SuperVoice 2.2 i PhoneTools (na
nieszczescie po niemiecku). Bede chyba korzystac z SuperVoice;
2) Nie otrzymalem dokumentacji do modemu (wiem, ze to moje zmartwienie),
ale czy jest tam cos waznego, zwiazanego np. z eksploatacja modemu, o
czym
nalezaloby wiedziec ?
3) Czy jest jescze jakies inne ciakawe (moze nowsze) oprogramowanie ?
4) Czy to normalne, ze jak wybieram numer (tonowo), to zanim zacznie
modem
"wystukiwac" numer, mijaja 2-3 sek.(przy otwartej juz linii - czyli
"podniesionej sluchawce") i dopiero zaczyna modem wybierac numer. Czy
mozna to gdzies ustawic ?

Moze macie jakies wlasne spostrzezenia (poznaliscie jakies kruczki),
ktorymi chcialibyscie sie podzielic ?

Za wszelkie uwagi i spostrzezenia serdecznie dziekuje !!!

Pozdrawienia:
Krzysztof
kwykurz_at_box43.gnet.pl