Re: Abit BX6 rev 2.0 i napiecie procka.

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 15:03:19 MET DST

Jarosław Sobczak wrote in message <377dda2e.2495107_at_news.icm.edu.pl>...
>Mam pytanie.
>Gdzies wyczytalem ze na tejze plycie mozna uzyskac wieksze napiecia
>niz bios przewiduje np >2.3 V dla Celera.
>Podobno trzeba dokonac cytuje: 'reflashu biosa z opcja /cc' czyli
>wykasowaniem cmosu. Troche to dziwnie brzmi i narazie nie probowalem.

AFAIK (bo jeszcze nie mam Abit BX6-2 :) to trzeba ustawic napiecie na max. i
wlasnie przeflaszowac BIOS z /cc. Wtedy 2.3V ustawia sie jako standardowe, a
dostepne sa +/- 0.3V od tego.

>Mam Celerona 400, chodzi ladnie na szynie 83Mhz. Nie grzeje sie
>zbytnio - okolo 35 C.
>A na 100Mhz przy napieciu 2.3 rusza a za chwile windoza wywala blad
>ochrony.
>Gdyby tak jeszcze zwiekszyc mu ciut napiecie...
>Czy ktos moze probowal to zrobic ????

Powinno pójsc... Ale uwazalbym na temperature - postaraj sie o jakis
czujnik, który mozesz umiescic POD prockiem, bo tam na ogól jest laznia
(jesli to PPGA ;)

>A moze peltier by pomogl ????
>Wszelkie sugestie mile widziane.

Nie bawilbym sie w Petliera - i tak musisz miec sporo wiatraków, zeby
odprowadzac z niego cieplo, wiec lepiej nimi chlodzic dobry radiator na
Celku...

PS. W sprawach Celków nie jestem "Expertem" ;-P

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
Grzegorz Mazur