Odp: Asus czy Abit ?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 10:24:53 MET DST

Cześć,

> Ale nie powiem - mozliwa wybrednosc Abita moze byc na reke -
> przynajmniej wiadomo, ze sie ma dobre pamieci :)

Jest to jakaś teza :-) Moje też były dobre a że chciałem od nich więcej niż
przewidział producent ...

> Asus ani Abit nie maja monopolu na produkowanie bezawaryjnych i nie
przysparzajacych klopotow plyt.

Fakt. Uogólnienia mogą nieźle zaszkodzić. Ale zobacz właśnie dziś (dlatego
tak późno piszę) wywaliła mi się ostatnia z trzech kochanych płyt ATrend
6230. I dobrze. Ta była najodporniejsza. Padła "dopiero" po kilku
miesiącach. Ale seria. Nie chcę uogólniać ale osobiście mimo zapewnień na
piśmie, ze strachu przez dłuższy czas będę omijał tą firmę :-)

> Bartek

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."