Re: celeron 366 na 550 ???

Autor: ZED (zednews_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 23:09:00 MET DST

Hej!

Piotr Pastuszka <starosta_at_mikrus.pw.edu.pl> w artykule
news:7lfifm$4bf$1_at_sunsite.icm.edu.pl pisze...

Bierze się taki dobrze użeberkowany radiator od PII.
Spiłowujesz te dwa bolce od 'gładkiej strony'
Nawiercasz dwa otwory - jeden mały na węższą stronę
sprężyny, a drugi sporawy na grubszą. Ważne, aby dobrze
dopasować. I uważajcie na opiłki!
Otwory (szczególnie ten większy) nawiercasz tak, aby
dość łatwo dawało się ściągać i zakładać sprężynkę mocującą.
Nic na siłę. Radiator straci niestety kilka zębów, ale
powierzchnię nadal ma nie od parady, a dwa wentylatory
robią swoje... ;-)

Jak masz radiator z dwoma wentylatorami, to problem
z głowy, jeśli z jednym, to lepiej dokupić drugi.

> cooler tez mam od PII na gumkach i wymieniony wiatraczek na silniejszy
(1,7

Ja bym z tych gumek zrezygnował - bałbym się, że mi to pospada
i zwarcia porobi...

> mialem kiedys jeszcze za przejsciowka jeszcze jeden maly wiatraczek ale
nie
> zauwazylem ze daje cos mimo ze w przejsciowce jest mala dziurka przez
ktora
> mozna by teoretycznie chlodzic od dolu ale to chyba tylko teoria.

A może by tak tę dziurkę rozwiercić? Są tam jakieś ścieżki? Jeśli
nie, to można przecież chłodzenie poprawić, nawet bez wentylatora
procesorowi będzie chłodniej od spodu.

Kumple mają C300_at_450 - te najlepsze, chodzące na 2.0V bez
jakichkolwiek kombinacji (na 112MHz też lecą...). Sprawdzałem
u nich temperaturę proca - mój jest przy nich zimniutki, jak grób. ;-)

Czujnik temperatury wskazuje mi przeciętnie 30 stopni w upalny dzień,
a czasem dochodzi do 34, ale to absolutny max.
A u was?
<mowa o Abit BH6, więc nie jest to temperatura proca, tylko
czegoś innego... Czego, płyty?>

--
Pozdrawiam
ZED