Odp: celeron 366 na 550 ???

Autor: Piotr Pastuszka (starosta_at_mikrus.pw.edu.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 13:13:07 MET DST

Użytkownik vertex <vertex_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:377B27EC.F160E2FF_at_box43.gnet.pl...

> Ja mialem poczatkowo 2.1v , wczoraj zrobilem eksperyment i puscilem na
2.05 -
> nadal stabilnie (przez 5 godzin Unreal ani jednego zwisu) - jak się odwazę
> puszcze na 2.0v ( to moze grozic rozsypaniem fat-u , ale co mi tam). A jak
> przymocowales cooler z PII ?
> Jancio

To macie fajnie
ja przez wejsciowke uzywam 550 ale tylko 2.2 V daje mi nadzieje
stabilnoosci -w nocy zero zwisu w dzien czasem .
przy 2.1 lub mniej czesciej zwisal lub sie resetowal , a zeby poszedl win to
musze minimum 2.05
cooler tez mam od PII na gumkach i wymieniony wiatraczek na silniejszy (1,7
W)
no i w obudowie za procesorem zrobilem dziure i wiatrak taki co w zasilaczu
ogolnie mam 6 wiatrakow ( dodatkowo zwyczajny w zasilaczu, nawiewajacy
najwiekszy na dole obudowy (3,6 W), na grafice G200 (wiem wiem ze maly zysk
ale czekam na g400) , i jeden na czipsecie BX bo byl goracy jak diabli -moze
dlatego ze mam 5 slotow zajetych i musi kazdy obsluzyc ? )
mialem kiedys jeszcze za przejsciowka jeszcze jeden maly wiatraczek ale nie
zauwazylem ze daje cos mimo ze w przejsciowce jest mala dziurka przez ktora
mozna by teoretycznie chlodzic od dolu ale to chyba tylko teoria.

PiotrP