Re: Internet via Aster City - opinie

Autor: Michal Bulik (mitch_at_astercity.net)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 18:59:47 MET DST

'bry

Dnia Thu, 1 Jul 1999 08:51:10 +0200, Bobby napisal(a):

>aster. Od wielu tygodni mnostwo osob narzeka na dzialanie sieci, gdyz
>nie moga wykonywac podstawowych czynnosci zwiazanych z internetem.

Kto nie może, ten nie może. 8')

>Transfery w asterze w ogromnej liczbie przypadkow schodza ponizej 500
>BAJTOW NA SEKUNDE. Podam przyklad, wczoraj sciagalem plik dla kumlpa
>!148kb) predkosc transmisji u mnie osiagnela 18 BAJTOW NA SEKUNDE !!!

Tak, tak, a ja ściągałem mp3 z sumaryczną prędkością ponad 50 kB/s. Acha,
z *icm.edu.pl 270 kB/s. IMHO taka dyskusja nie ma sensu. A zalety ACN leża
nie tylko w szybkości.

>protestujace takiemu dzialaniu sieci. Najgorsze jest to ze Aster city
>ma uzytkownikow, kompletnie w..... Nic ich nie interesuje i nic z tym

Nieprawda, mną się zainteresowali, aż mi było głupio.

>instalacje i jest jak jest. czyli nie ma internetu !!! Oczywiscie
>znajdzie sie pare osob ktorym dziala lepiej, ale zdecydowana wiekszosc
>to osoby z ciaglymi problemami z polaczeniem itp. Odradzam wiec

Statystyka.. Bobby, jak już się wypowiadasz, to przynajmniej powiedz ilu
jest userow ACN, u ilu źle działa sieć, ilu się skarży, ilu taki stan
odpowiada, ilu jest zadowolonych. I ilu się odłączyło i przeszło do
konkurencji. Acha, nie śpiesz się, do końca lipca mogę poczekać na te
dane.

>zaplacilisie 500 baniej i ze nie macie w praktyce dostepu do
>internetu, i nic nie bedziecie mogli na to poradzic. Pozdrawiam

Chcesz o tym porozmawiać? 8-)

--
Michal
http://mitch.stone.pl