Re: PROTEST !!!!

Autor: Ela Pawlowska (coco19_at_kki.net.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 18:52:45 MET DST

Bo reklama jest dźwignią handlu. Szczególnie działa to na nastolatków.
Przyjrzyj się reklamom papierosów i alkoholi, w tym także piwa wszyscy
wyglądają wspaniale, dobrze się bawią i mają wielu przyjaciół. To taka
bajeczka o amulecie dzięki któremu będziesz piękniejszy i lubiany przez
wszystkich. Tak już jest na tym polega marketing. Nic już na to nie
poradzicie. Zresztą zadajcie sobie pytanie, wolicie płacić za gazety tyle
ile kosztują i oglądać kolorowe reklamy, czy płacić trzy, cztery razy
drożej? Mnie się to też nie podoba, ale kasy nigdy nie mam za dużo. Z
drugiej jednak strony trzeba przyznać rację grupowiczom, że poziom CHIP'a
uległ znacznemu obniżeniu.

Pozdrawiam, Ela: cocoela_at_kki.net.pl lub coco19_at_kki.net.pl