Re: Internet via Aster City - opinie

Autor: Tomasz Zieliński (porlock_at_sqn.astercity.net)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 12:24:07 MET DST

In article <7lf58g$rdo$1_at_sunsite.icm.edu.pl>, Piotr Chodorowski wrote:
> Zapomniales dodac o samowolce jaka uskutecznaja ci ktorzy sa podlaczeni,
> jedna wielka anarchia - kumplowi wlamano sie na kompa, wszyscy bluzgaja
> na admina, facet sie nerwowo wykonczyl :)

Jeli ktos komus w acc sie wlamal do kompa to mogl to zrobic tylko po localu
i admin acc nie jest tu winien gdyz takie polaczenie nie przebiega przez
gateway.
Twoj kolega moze winic tylko siebie.

> Kazdy chce byc wielkim "hackerem" i lataja po sieci winnuke'i, teadropy
> i inne swinstwa. Zas siec pracuje chyba wedlug zasady co nie jest
> zabronione, jest dozwolone - wiec szlachta robi co sie da aby wszystko
> sie rozpadlo - wina za dzialanie sieci lezy wg mnie po obu stronach.

Czlowieku w acc sa zabronione takie historie a wykrycie takowych powoduje
600 zl kary i odciecie od acc kpw .
Wiec raczej malo kto ryzykuje nie musze chyba dodawac ze na bramce wszystko
widac.

Wiec spawdz zanim cos napiszesz

--
Pozdrowienia