Re: BIOS mi sie kasuje!-co zrobic?

Autor: Łukasz Orzechowski (thorn[usun)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 20:06:41 MET DST

Adam Bernau napisał(a) w wiadomości: <4Bre3.2993$U5.47755_at_news.tpnet.pl>...
:Witam!
:
:Mam problem. Za kazdym razem, gdy uruchamiam komputer mam skasowany BIOS i
:musze go za kazdym razem od nowa ustawiac. Co jest grane? Raz mi sie udalo
:jeszcze po 20 minutach po wylaczeniu komputera i powtornym wlaczeniu BIOS
:nie byl skasowany. Myslalem, ze akumulator sie wyczerpal, ale po dzialaniu
:komputera przez kilkanascie godzin bylo to samo. Mam plyte Chaintech 5TDM.
:Czy ktos wie co jest grane? Z gory dzieki.

AFAIR BIOS zasilany jest nie akumulatorem, ale zwykla bateryjka.
Po jej wymienieniu powinienes miec problem z glowy (bez problemu
dostaniesz taka baterie u zegarmistrza, tylko wez stara na probke)

pozdrawiam
   Thorn