Re: Kondensator w gniazdku telefonicznym

Autor: Łukasz Orzechowski (thorn[usun)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 20:02:32 MET DST

Raku <mraczkow_at_altkom.krakow.pl> napisał(a) w wiadomości:

: Sprzedałem kumplowi soft modem (jeden z pierwszych.
: U mnie zawsze chodził od 26000 do 34000 - u niego w okolicach 19000.
: Oczywiście zwalił to na mój modem - okazało sie miesiac później że
przyszedł
: facet z telekomunikacji i powywalał z gniazdka jakieś kondensatory i
: oporniki i modem sie uspokoił (ale po awanturze w TPSA).

Ja na szczescie mam poczciwy modem na isie.
Nie soft, choc zoltrix.

( btw, wiecie, czemu zoltrix zaczal produkowac winmodemy?
  nieszczescia chodza parami :)

pozdrawiam
  Thorn