Re: Kondensator w gniazdku telefonicznym

Autor: Zbigniew Wasiak (abc_zbywas_at_bigfoot.com)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 09:07:17 MET DST

Łukasz Orzechowski napisał(a):

>No i teraz mam pytanie - jaki to byl kondensator, oraz miedzy czym
>go podlaczyc. Nie zapisalem tego sobie, bo myslalem, ze nie bedzie
>mi juz potrzebne. Moze ma ktos z was takie 'cus' w domu?

Jeśli Twoja centrala wybiera numery impulsowo, to możliwe, że był to
kondensator samontowany w celu poprawienia kształtu impulsów.
Jego usuniecie grozi otrzymaniem kosmicznego rachunku za rozmowy
których tak naprawde nie bylo.
Przypomnij sie na priva, sproboje sie dowiedziec jaki to kondensator.

--
pozdrawiam
Zbyszek                  ICQ # 38233060