Re: Internet via Aster City - opinie

Autor: stilgar (stilgar_at_astercity.net)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 10:48:43 MET DST

Maciek Wisznicki wrote:

> Byc moze bede mial mozliwosc podlaczenia sie. W zwiazku z tym
> prosze o opinie uzytkownikow. Czy oplaca sie bulic prawie 500 pln?
> Jakie sa rzeczywiste transfery? Slyszalem tak skrajne opinie, ze sam juz nie
> wiem.
> Z gory dziekuje za wszelkie opinie
> Maciek

wiesz... transfery zaleza chyba od pogody... swiatlowody im chyba zalewa
i sie swiatlo rozprasza ;))

a tak na powaznie... nie jest tragicznie.. laczysz sie przez proxy i
jakies 5-6 kb/s sie saczy.... z usa, z europy.. no.. inna sprawa,
wsod... tam to mogila...
w sumie.. nie jest tragicznie... mam net od lutego 98 roku i od 3
miechow "cos" im sie pieprzy (sorx) dokumentnie.... raz smiga jak
blyskawica, drogi, telepie sie jak ruski czolg....
jak ktos slusznie zauwazyl to jest niezla loteria...
cya