Re: Abit BH6 + Segate 2,5 GB = archiwum X

Autor: Marcin (fun_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 12:52:47 MET DST

Kris napisał(a) w wiadomości: <7lcogs$4ca$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...
>Cześć,

>dobry,
>
>Trudno zdalnie coś zawyrokować. Musiałbym go walnąć na kanał. Bierzesz pod
>uwagę uszkodzenie dysku?
>
>Pozdrawiam.
>Kris.
>--

Też miałem problemy z tymi dyskami, i też z 1,7GB. Problem leży w tym, że te
dyski nie są zgodne napięciowo, wymagają napięcia powyżej 3V. Na nowych
pojawiła się nalepka 3V compatible. Z innymi płytami np TX pro, ten dysk
lata śmiało. :) (czyli VX iTXpro rulez :)) )

pzdr.

Marcin