Re: Abit BH6 + Segate 2,5 GB = archiwum X

Autor: irek (iron_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 15:12:17 MET DST

On Wed, 30 Jun 1999 01:55:20 +0200, "chuzz" <mchudy_at_alpha.net.pl>
wrote:

>Od przeszlo 6-ciu godzin usiluje (bez wyraznych efektow) problem:
>W wyzej wymienionej konfiguracji, dysk robi cuda. Nie dosc ze co chwile
>wiesza system, to nawet w dosie co chwile blad. Przy instalacji windy98
>scandisk raz pokazuje ze tablica pierwszej partycji jest uszkodzona,po czym
>za minute wszystko jest o'k. Katalogi pojawiaja sie i znikaja jak
>czarodzieje, to samo z plikami. Wylaczylem UDMA, to samo, pio4 dalej bez
>zmian. Dysk "pracuje" jako primary master na IDE1, jako jedyny. NIe mam
>wizingu co dalej robic, zwlaszcz ze na moim winmax-ie (tez 440BX) chodzi bez
> [...]

mialem to samo tylko ze z dyskiem ibm 8,4gb. wyszlo to po tygodniu i
zaczal dysk wariowac. i na 66mhz i na kazdej innej czestotliwosci.
crosslinki, bledy, fat i fat zapasowy sie rozjrzezdzaly ... w koncu
dalem sobie spokoj i wymienilem tego ibm'a na fujitsu. aha nowe biosy
do plyty nie pomagaly, a w kompie podmienialem wszystkie elementy.
aha ... dysk i plyte (tej samej seri - kupione w tej samej hurtowni
tego samego dnia) kupil znowjomy identyczna. i mial podobnie ale
dopiero po 2 miesiacach .. nie wiem czy smiac sie czy plakac.

irek