Re: elist, epoczta, ekorespondencja, ebiznes, ehandel, ekupiec, ehandlowiec, esprzedawca, esprzedaz, eserwis, epodpis, edokument, egospodarka, estrona, ewitryna, eadres, EMAJSTER, @=et, ePoland, e-listy ...

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Tue 29 Jun 1999 - 23:36:13 MET DST

In article Expert (expert_at_friko.onet.pl) says...
> elist, epoczta, ekorespondencja, ebiznes, ehandel, ekupiec, ehandlowiec,
> esprzedawca, esprzedaz, eserwis, epodpis, edokument, egospodarka,
> estrona, ewitryna, eadres, EMAJSTER, @=et, ePoland, e-listy ...

Przepraszam wszystkich, ze ja tak na powaznie... ;)
I przepraszam, ze w ogole pisze :)
Za to liste grup skrocilem do jednej.

Mnie tez razi to 'e'. Po wypowiedzeniu tego 'e-'
przytyka mnie i mam problemy z dopowiedzeniem '-poczta'.

Ale skoro "profesorowie" sie upieraja przy tym 'e' to
ja mam mala propozycje: zamiast samego 'e' pisac (mowic)
'el'. Np elpoczta, elbiznes, elmajster latwiej sie
wymawia niz powyzsze propozycje. Jest maly klopot
z ellistem, ktory brzmi paskudnie. Ja tam zwyklem
mowic po prostu 'majl' lub 'emil' (prawda ze ladnie?).
Majl w odroznieniu od list oznaczalby poczte elektroniczna.
Druga zaleta - dla lubiacych skracanie - mozna
pisac samo 'L' zamiast 'el'.

Uprasza sie o nie plonkowanie, mailbombowanie itp
Z gory dzieki .................... Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"