Re: e-mail to fax albo sms

Autor: Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 29 Jun 1999 - 18:56:56 MET DST

Dnia Mon, 28 Jun 1999 16:48:36 +0200 , z klawiatury Artur Czeczko
<artur.czeczko_at_pse.pl> wyszło :
>Era ma cos takiego, ale:
>1) od zupelnie niedawna (60[24]xxxxxx_at_eranet.pl czy coś takiego)
>2) oddzielnie płatne (10 zł/mies.)
>3) za odebranie wiadomości też się płaci
>Idea ma coś w tym stylu, tylko abonent musi uaktywnić tę usługę.
>Pozdrawiam

W Idei jest tak:
darmowa jest możliwość wysyłania sms na inną komórkę (only idea :(( )
wymaga tylko zdalnego wlączenia tej funkcjii, konto
pocztowe+powiadomienie sms na kom. płatne 10 miesięcznie.

--
Pozdrowienia Vitto
ICQ 35604090