Re: duzo stuffu w kompie

Autor: Tomasz Jakub Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Tue 29 Jun 1999 - 11:53:53 MET DST

Bartek Słowiński napisał(a) w wiadomości:
<37767D9E.34664D7_at_friko7.onet.pl>...
>mam nastepujacu problem.. po zapelnieniu wszystkich slotow pci, windowsy
zawieszaja mi sie podczas ladowania... mam nadzieje ze ktos mial podobny
problem i wie co z tym
>zrobic .. pliz help
>

>dokladnie wyglada to tak.. mam stara plyte x66 (proc 333 PII) i zajete
wszystkie sloty PCI, wszystko jest ok kiedy uzywam starej karty S3 trio
2MB.. ale kiedy wkladam
>virge'a lub tsenga - 4MB, windows jest w stanie uruchomic sie tylko w
trybie awaryjnym, w zwyklym sie wiesza po okolo minucie wczytywania (tak ze
nawet wylacznik od kompa
>nie
>dziala)
>
>jednak kiedy wyjme jakakolwiek karte PCI (np TV czy voodoo) lub uzywam
starej S3 2MB wszystko dziala swietnie !

>wydaje sie ze czegos nie starcza dla obslugi wszystkich kart na raz ale
CZEGO? (bo jednak w awaryjnym trybie sie uruchamia)

Niestety ale zaczyna brakowac przerwan a niektore plyty glowne sa na tyle
glupie ze nie da sie w nich wylaczyc przerwania dla USB oraz recznie
przypisac przerwanie do slotu.
Mialem ten sam problem a rozwiazaniem niestety bylo zonglowanie po slotach
co potrafi zajac czlowiekowi nawet pol dnia zwlaszcza na potwornie dlugi
czas uruchamiania sie windowsow po zainstalowaniu sieci.
A jakis idiota jak konstruowal architektiure PC to przydzielil tylko 15
przerwan z czego tylko co najwyzej da sie wygospodarowac 5 wolnych i to z
duzym szczesciem.