Detonator TNT a wy TV ASUSa 3400

Autor: P. Jagodzinski (piotjago_at_friko7.onet.pl)
Data: Tue 29 Jun 1999 - 01:36:36 MET DST

Mam Asusa 3400 TVout, i na driverach od Asusa (v2.17 lub oparte na
detonatorze v1.91) mam dobrą jakość obrazu na TV.
Gdy zainstaluję drivery Detonator NVIDI nie mam aktywnych opcji odpalenia
TV. Czy jest na to sposób, czy czekać na nowsze wersje driverów.
Drugie pytanie: czy można płynnie ustawić rozmiar pulpitu na TV,
drivery z Asusa pozwalają ustawić z dużym marginesem lub mocno
rozciągnięte.

Pozdrawiam

PJotr