Re: UDMA2 a podkrecana magistrala

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 29 Jun 1999 - 00:58:15 MET DST

Mon, 28 Jun 1999 17:56:14 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek Nagorny)
piszesz:

>Bedzie przebojem, bo znalezc takiego, ktory na tyle pojdzie bedzie
>latwiej niz igle w stogu siana :)

Tydzien temu tez tak myslalem :-)

Ostatnio upgradowalem 2 komputery na C366 i z ciekawosci sprawdzilem.
Oba zbootowaly Linuxa na 550. Jeden padl po chwili, a drugi dziala na
567 przy 2,0V (Linuxa bootowal na 575). Oczywiscie kupilem nastepnego
i tez poszedl na 550, ale juz nie testowalem. Probka niezbyt znaczaca,
ale kazdy z tych trzech przeszedl przez BIOS i kawal Linuxa, a to juz
trudno nazwac przypadkiem.

Mam wrazenie ze razem z P3 550, technologia Celeronow skoczyla w gore.
Popatrz zreszta co sie dzieje na alt...overclocking. Gdzies znalazlem
informacje, ze to sie zaczelo w 15 tygodniu :-)

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski