Re: Odp: Nie warto kupować RIVY TNT2

Autor: Vindex (vindex_at_kki.net.pl)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 15:19:12 MET DST

On Mon, 28 Jun 1999 09:41:22 GMT, "bobo" <radzymin_at_friko7.onet.pl>
wrote:

<ciach>
>Need For Speed III.
>Na tym samym komputerze identyczne sterowniki V3400 1024x768 jest ok
>w tym samym trybie V3800 nie wyrabia.

Sa trzy mozliwosci :
Albo zle skonfigurowales NFS 3 albo zle skonfigurowales TNT2 albo masz
bardzo slaby procesor. U mnie TNT2 chodzi duzo lepiej niz TNT

<ciach>
>Interesuje nas główinie D3d.

To w ogole nie ma o czym mowic. Moj podkrecony Leadtek TNT2 (160/180)
jest np. w Incomingu 2 razy szybszy od podkreconego Creative'a TNT
(110/125) w 1024/768 32b. Porownaj sobie te karty np. w Expandable -
roznica jest widoczna od razu

<ciach>
>Jakiś obraz daje na pewno na pewno też nie jest idealny.

Nie daje zadnego obrazu - raczej wprowadza w blad

<ciach>
>Nie mam 17 calowego monitora 800x600 w zupełności mi wystarczy.

Do 1024/768 nie potrzeba wcale 17" monitora - tekstow nie czytasz

>PS
>
>Nie mieliśmy zamiaru podważać czyichś pomiarów ani tym bardziej kompetencji
>chcieliśmy tylko zwrócic uwagę, że coś z tą kartą jest nie tak może to
>tylko
>jakiś felerny egzemplarz, (Na pewno coś Wiesz o płytach A-trenda których nie
>Jesteś
>wielbicielem), może sterowniki. Właściciel karty postanowił zwrócić ją do
>sklepu
>po prostu nie jest warta tak znacznych pieniędzy.

A moze poprostu byla zle skonfigurowana? Jakich sterownikow
uzywaliscie? Jaka byla cz. pracy ukladu? Jaki procesor i plyta?

>Pozdrawiam :
>Bobo

Pozdrowienia

Vindex