Re: duże dyski a 486

Autor: kszychu (kszychu_at_proszynski.com.pl)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 14:58:36 MET DST

roland <roland_at_zly.kis.p.lodz.pl> wrote in message
> Hi!
> Sprawdz czy w biosie masz ustawienia dotyczace LBA.
> Jesli tak to enable it. Mam stara plyte 486 local-bus
> ktora bez problemu rozpoanaje dyski do 2.1G... powyzej nie sprawdzalem
>
> pozdrowienia
> Roland

Wlasnie przedwczoraj instaklowalem u siebie na 486 dysk 4,3GB. ńiby wszystko
chodzi jak nalezy, ale.....
Dopoki dysk pracuje jako niewolnik na jednej tasmie z masterem wszystko jest
cacy. Gdy wyinstalowalem z biosa mastera (notabene 850MB) bios wykryl
sleave'a. Po uruchomieniu systemu z dyskietki fdisk nie wykryl zadnych
dyskow stalych...... Po calkowitym odlaczeniu mastera 850 i podlaczeniu 4,3
juz teraz jako master stalo sie cos takiego: Ulamek sekundy po wyswietleniu
tabelki ( z procesorem, dyskami, ..... wiadomo o co chodzi) tabelka znikla i
wyswietlil sie komunikat press any key to reaboot. Po wcisnieciu eny kija
POST rozpoczal sie od nowa i tak w kolko..........
jesli ktos wie o co tu chodzi to niech da mi znac , bo ja wymieklem.
Podkreslam, ze jako sleave dysk pracuje bez zarzutu.

kszychu
kszychu_at_proszynski.com.pl

Dysponujemy
DOS