Re: Monitor 17" - który kupic

Autor: PaPi (PaPi_at_gdynia.multinet.pl)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 14:57:33 MET DST

> Polecam Ci monitor Adi MicroScan GT56:
> Kineskop Sony Trinitron 17 cali (plamka 0,25), Max rozdzielczosc
> 1600x1200/75Hz, TCO'99. Trzy lata gwarancji. Ma mozliwosc regulacji
> zbieznosci kolorow, czego nie ma Philips...
>
> Ten sprzet jest powaznie profesjonalny - wygrywa wszystkie testy - to jest
> nastepca Adi MicroScan 5GT - rozni sie obudowa i TCO99.

Co to znaczy profesjonalny. Ja używając Cad'a nigdy nie kupiłbym monitora z
Trinitronem - bo:
1. Pracując na białym tle masz cudowne dwa druciki
2. Żaden okrąg nie wygląda jak okrąg - sprawdź na monitorze z maską
perforowaną.

Polecam wszystkie monitory z nowymi typami maski tj.wszelkie Flatrony etc.
IMHO obecnie najlepsza 17' na rynku to Samsung 700IFT