Re: Odp: Odp: 2xCeleron?

Autor: Witold Kopel (ficio_at_krakow.neurosoft.net)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 10:26:18 MET DST

Kris wrote:

> Cześć,

> Niekoniecznie.

> Mam taką nadzieję. Przecież z czymś muszą wyjść do ludzi aby namówić
> domowych użytkowników na zmianę systemu.
Czy mamy jakiekolwiek inne dane niz tylko nadzieja?
Od zarania M$ (i nie tylko) kierowal sie marketingiem. A ze wzgledow
marketingowych powstaje pytanie, czy rynek upgradeow jest dla M$ wazny??
Byc moze najwazniejszy jest dla nich rynek OEM. Wiec nie bedzie im
zalezalo
na zmuszaniu ludzi do upgradeow, bo i tak kupia nowy komputer z w2k
OEM...
bo nie bedzie innych systemow do wyboru.
My patrzymy na to z innej perspektywy (Polski, gdzie rynek jest znikomy
w porownaniu z Europa i USA, gdzie 60% oprogramowania jest kradzione;
wlasnej, gdzie kazdy z nas traktuje peceta jako hobby, a dopiero wtornie
jako narzedzie pracy/rozrywki).

> Nie sądzę.
Ale zadnych blizszych wnioskow...

Ale rozmowa dryfuje w innym kierunku - albo to skonczmy, albo przeniesmy
do innego watku, albo na priva ;-).

Tyle
Ficio