Re: FIC VA503+ oraz Viper V550

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Sun 27 Jun 1999 - 19:56:19 MET DST

PhoeniX wrote in message <7l5ff2$rlm$5_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>I z tego właśnie powodu V2 i V3 sprawdzają się lepiej na K6-2
>od TnT i TnT2.

Ale tylko pod względem szybkości, a to jeszcze nie wszystko!!!

>Te "troche" w niektórych przypadkach zminia sie na "sporo".
>Ale to dotyczy wolniejszych modeli K6-2 (266-350).

Hmmm... Mam K6-2/350 (co prawda teraz @400, ale długo było na 350) i chodzi
dobrze. Rzadko się zdarza coś, co nie chodzi dobrze ptzy 1024x768 32bpp.

Poza

>Czyli wszystko sprowadza się do tego, że jak chcesz mieć optymalną
>prędkość na procesorach K6-2 to lepsze będą produkty 3Dfx'a.
>Jeśli bardziej interesuje Cię jakość to TnT jest chyba najlepszym wyborem.

Czy optymalna prędkość to wg. Ciebie 50fps? Chciałem zaznaczyć (sorry za
wykład), że różnica między 50fps a 100000000000fps jest żadna, bo oko
ludzkie i tak widzi około 25-30fps. Dlatego uważam prędkość ponad 30fps za w
pełni optymalną.
Tak się dziwnie składa, że K6-2/350 (jeszcze przed podkręceniem) ciągnął
Quake-2 (1024x768x32bpp, max. quality i dźwięk, i obraz - pisałem wcześniej)
na co najmniej 34fps, więc sporo powyżej możliwości ludzkiego oka... Jakbym
obniżył jakość (czego spróbuję za parę dni), to na pewno dociągnąłbym
powyżej 40fps. A po co mi 80fps jak i tak tego nie widzę? A jakość widzę
doskonale. Co więcej nieostry i rozmyty obraz jest bardzo szkodliwy dla
oka - próbuje ono tak ustawić soczewkę, żeby obraz był ostry. Oczywiście mu
to nie wychodzi, więc się troszkie męczy...

>Coś bardzo powoli sie to poprawia :-/

Ale jak się jeszcze poprawi, to będzie super!

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
Grzegorz Mazur