Re: Jak wyczyscic CDROM ???

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sun 27 Jun 1999 - 19:48:42 MET DST

On Sun, 27 Jun 1999 10:31:15 GMT, Tomek <tomek_at_3w.pl> wrote:

>Kup plyte czyszczaca. To zwykla plyta ze specjalna szczoteczka. Jezeli
>to kurz zadziala.

ALE TYLKO, POWTARZAM, TYLKO ____AUDIO____!!!!!!!!!!!! Najlepiej nie w
sklepie komputerowym, tylko w salonie z HIFI. Chodzi o to, ze plyta
muzyczna chodzi w CD zawsze X1(no, prawie - nie licze grabienia audio
:-), a te, na ktorych sa animacje i inne duperele, naped rozpedza do
niebotycznych predkosci. No i wyobraz sobie, co sie dzieje, jesli
szczoteczka na plytce wali kilkaset razy w soczewke ze straszna
predkoscia, zamiast glaskac ja delikatnie. KaPeWu? Aha, i zanim
wsadzisz plytke czyszczaca do napedu, przetrzyj tacke niepylaca,
wilgotna szmatka z kropelka np. plynu do mycia naczyn (albo sprobuj
pianki czyszczacej do kompow, jesli masz), i zostaw do wyschniecia.
Wieksza pewnosc, ze szczoteczka na plytce nie nagoni Ci na soczewke
jeszcze wiecej kurzu :-) A co do samej plytki czyszczacej, wez taka,
ktora ma wiecej niz jedna szczoteczke, szczoteczki sa miekkie i geste,
a nie wygladaja jak grabie :-))))
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--