Re: FIC VA503+ oraz Viper V550

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 19:23:36 MET DST

PhoeniX wrote in message <7kvkku$c1k$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>Prędkość procesora dla TnT i V2 czy Banshee jest taka sama więc
>nie za bardzo rozumiem Twoje porównanie.
>Jeśli na K6-2 Banshee czy V2 chodzi szybciej od TnT (na tym samym
>procesorze)
>to chyba wniosek jest jeden.

Tyle że pod Celeronem to V2/V3 jest tak samo szybki jak TNT, więc porównanie
bierze w łeb... Po prostu TNT wykorzystuje więcej mocy procka podczas
reneringu - Voodoo jest bardziej "sprzętowy". Więc o ile Voodoo ma taką samą
(mniej-więcej) prędkość i na K6-2, i na Celku, to TNT świetnie biega na
Celku, a na K6-2 trochę słabiej...

>Problem w tym, że nie mam Q2 :-((((((
>Miałem go na dysku ale nie przetrwał wysypania się FAT'u.

:((( Szkoda...

>V550
Detonator

>Na V2 NA PEWNO było by szybciej.
>Może jakiś posiadacz V2 i K6-2 zrobi mały tescik i rzuci na grupe ?

Na K6-2 może jeszcze tak, ale można wybierać - szybkość czy jakość... Poza
tym jeśli obniżyć jakość renderingu na TNT do porównywalnego z Voodoo, to
kto wie...

>idealna!!!
>
>O jakości już pisałem, że TnT ma lepszą.
>Rozchodzi się o szybkość i opymalizacje driverów pod 3DNow.

No właśnie TNT ma optymalizację pod 3DNow! ver. 0.001 beta, czyli jeszcze
raczej kiepskie. Ale to się, mam nadzieję, poprawi!

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
Grzegorz Mazur