Re: HELP!!! Nagrywarka Dysan nie zamyka sesji :-(((((((((((((

Autor: Jacek Kolodziejczyk (trach_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 19:33:56 MET DST

Dnia Thu, 24 Jun 1999 20:18:46 GMT, mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl
(Tomasz Holdowanski) napisał:

>Niestety nie moge zajrzec nagrywarce w bebech, bo to wlasnosc firmy i
>jeszcze na grarancji. Dla pewnosci zainstalowalem na golym dysku
>golego Windowsa (OSR2), NERO i poswiecilem na proby jedna plytke.
>Program odbebnil swoje i stwierdzil, ze plytka zostala wypalona
>poprawnie (Kazalem mu od razu zamknac plytke). Niestety, plytka nie
>byla widziana przez zaden czytnik, Nero tez stwierdzil, ze jest czysta
>(ale tylko 10 mega wolnego :-))). Jedynie pod Easy CD Creatorem udalo
>mi sie zobaczyc , ze jest nagrana jedna sesja, ale nic poza tym.
> [...]
Podsumujmy:
1. nagrywałeś pod Easy CD oraz Nero, później samym Nero, więc problem
doboru softu odpada.
2. Nagrywanie ' locie' CD > CD działa dobrze, więc laser i nośniki są
OK.

Jesli dobrze rozumiem Twoje dwa wątki, to:
3. przy nagrywaniu bez zamykania płytki wywala się z powodu
opróżnienia bufora.
4. Przy nagrywaniu z zamykaniem płytki, nagrywa dobrze lecz nie można
odczytać takiego dysku.
5. Wcześniej nie było problemów z nagrywaniem.

Pytanie: nagrywasz w DAO czy TAO ? Jeśli w TAO, to czy widać
nagrywanie TOC-u (po nagraniu wszystkich ścieżek nagrywa jeszcze
LEad-In z TOC-em i Lead-Out)?
Pytanie: czy uaktualniałeś firmware? Jeśli nie, to sprawdź, czy nie ma
nowszego. Jeśli tak, to (nigdy tego nie próbowałem i nie wiem czy
zadziała) ewentualnie można by nawet wgrać starszy firmware.
Pytanie: czy próbowałeś tego trick-u ze skakaniem po odtwarzanych
ścieżkach (post Radosława w tym wątku)?
IMHO, jeśli nie jest to wina nośnika, softu, mechaniki i lasera, to
pozostaje chyba tylko walniętyfirmware lub uszkodzona elektronika
nagrywary.
Może jest coś o Twojej nagrywarze pod
http://www.hanny-magnetics-europe.com/products/ oraz
http://www.wpinet.com.sg/ , http://mars.asiabiz.com.sg/~whwang/ (Dysan
CRW 1622 bazuje na hardware Wearnes CDRW 622).

Jacek