Re: Prenumerata ENTER-a i darmowe konta - ostrzezenie

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 23:47:18 MET DST

On Thu, 24 Jun 1999 22:24:57 GMT, spam.hater_at_dummy.domain (Tomasz
'Pilot' Minkiewicz) wrote:

>Z ciekawości: a jakie to warunki, bo mi się nie chce wchodzić na ich
>stronę?
>
>P.S. W ostatnim PCWK[1] reklamuje się firma HomeNet. Proponują konta
>20MB za 40 zł rocznie. Zastanawiam się nad tym. Ma tam ktoś może konto
>i może się podzielić wrażeniami?

za 40 zl? jak ja zakladalem (pare miesiecy temu) to bylo za 50 zl
rocznie + vat. a konto dziala cacy. zadnych problemow. ale za to za
zalozenie strony to juz sobie duzo zycza.
<reklama>
zajrzyj jeszcze na www.pnet.pl . (chyba sie nie pomylilem). kumpel tam
pracuje i od niedawna prowadza tez sprzedaz kont. moze tam cos ciekawego
znajdziesz.
</reklama>

zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl (20 MB)