Re: Telefon przez komputer

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 23:47:18 MET DST

On Fri, 25 Jun 1999 00:43:07 +0200, Rzepkowski Maciej
<mrzepkow_at_elka.pw.edu.pl> wrote:

[...]
> [...]

w sprawie tych sluchawek.
chcialbym sobie takie kupic, ale dobrej jakosci. co to znaczy.
zadzwoncie sobie na np. informacje (918 bodajze). uslyszycie, ze jakosc
rozmowy jest bardzo ok. a te panie wlasnie takich sluchawek z mikrofonem
uzywaja (wiem, bo sie pytalem). pytanko: jaki konkretnie model? znacie
cos dobrego? tak, aby byla jedna sluchawka, mikorfon, w ktorym nie
bedzie slychac mojego oddechu tylko mowe i to w dobrej jakosci. jak ktos
z was zna jakis konkretny model - bylbym wdzieczny za informacje.

acha, ktos pytal o program do takiej zabawy - bitware - simply de best.
skad wziasc? od kolegi, ktory dostal go z modem zoltrixa.

zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl (20 MB)
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq