Zawieszanie sie RSa

Autor: Marek Wasilewski (janftp_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 21:58:41 MET DST

  Mam komputer AMD K6 200MHz, plyta TXpro i problem. Po podaniu polecenia:
copy plik.xxx com2:
-w DOS: komputer zawiesza sie (pozostaje tylko RESET sprzetowy),
-w WIN98 lub w sesji DOS pod Windows: pojawa sie komunikat ze program
wykonal nieprawidlowa operacje, skontaktuj sie ze sprzedawca itd.

  Co zrobic by komputer w takim przypadku nie zawieszal sie (DOS) tylko tak
jak
 w starym 486 pojawial sie w takim przypadku komunikat:
       Ignoruj, Przerwij, Powtorz ...(o ile dobrze pamietam) a komputer nie
zawiesil sie.

  Pytam o to bo mam program wspolpracujacy poprzez RS z urzadzeniem.
W trakcie testowania (inicjacji) polaczenia zawiesza sie w czystym DOSie
lub w Windowsie jest przez niego zamykany.
Dzieje sie tak niezaleznie od tego czy do RSa podlaczone jest urzadzenie czy
nie.