Odp: Atrament Pelikan - do drukarek

Autor: Wojciech Gębka (gebka_at_free.med.pl)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 22:02:29 MET DST

Spróbuj atrament Watermana. Przetrenowałem Pelikana, Parkera i Watermana
(oraz różne tusze kreślarskie - nie polecam, zatykają dysze) i ten ostatni
okazał się zdecydowanie najlepszy. Kosztuje nieco więcej (chyba ok. 12-13
PLN za 50 ccm) ale warto (moim zdaniem oczywiście).
Pozdrawiam, Wojciech Gębka w_g_at_friko2.onet.pl