Re: Prenumerata ENTER-a i darmowe konta - ostrzezenie

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 00:24:57 MET DST

Wed, 23 Jun 1999 17:35:07 +0200, "Rysiek" <rybalist_at_kki.net.pl>
napisał[a]:

>Ostrzegam potencjalnych prenumeratorow ENTER-a. Jesli ktos z Was ma zamiar
>zakupic prenumerate tego pisma skuszony oferta darmowego konta "e-mail" i
>WWW dzialajacego takze po wygasnieciu prenumeraty radze dobrze przeczytac
>regulamin tych kont na stronie WWW - pomoze to uniknac rozczarowan.
>Pozdrawiam wszystkich grupowiczow - moze ktos da znac co mysli o
>postepowaniu redakcji ENTER-a?

Z ciekawości: a jakie to warunki, bo mi się nie chce wchodzić na ich
stronę?

P.S. W ostatnim PCWK[1] reklamuje się firma HomeNet. Proponują konta
20MB za 40 zł rocznie. Zastanawiam się nad tym. Ma tam ktoś może konto
i może się podzielić wrażeniami?

[1] IMHO pobili własne rekordy - wybitnie denny numer, zawartość
płytek pod psem. Bleee... gdyby nie to, że czasem trafiają się na ich
płytkach niezłe programy, to bym tego szmatławca dawno przestał
kupować.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl