Odp: IE50 PL Dluzsze ladowanie grup ?

Autor: jaras (jarasgb_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 12:00:46 MET DST

> Doprawdy nie wiem skąd się u was biorą takie ogromne pliki!
> Ja czytam 14 grup, sporo postów i listów trzymam nieskasowane w
> osobnym folderze (coś jakby archiwum) i cały katalog C:\Windows\Dane
> aplikacji\Microsoft\Outlook Express zajmuje mi nieco ponad 25 MB.
> OE5 zainstalowałem kilka dni temu na OE4.
> W sumie nie wiem ile było przedtem, bo nie sprawdzałem, ale żeby mieć
> 120MB trzeba chyba trzymać nieskasowane posty z całego roku, albo
> pobierać z 50 grup.
>
> Może trzeba zrobić kompaktowanie lub wręcz usuwanie starych postów?

hAJ
Po kompaktowaniu wszystkich folderow moglem zyskac max 150kb. Cala wine za
takie wielkosci katalogu z postami ponosil plik "Folders.dbx" ktory po
zastosowaniu polecenia "Wyrownaj" rozrastal sie az w koncu osiagnal u mnie
wielkosc nie 120mb a ..... 400mb !!!!+ 50mb postow =450mb. Ale ale tak bylo
teraz moj katalog z postami zajmuje tylko 57mb :)) a plik "Folders.dbx"
74kb a co zrobilem ? Zainstalowalem OE5 poraz trzeci ale nie z plyty CHIPA
tylko z PCWK ( to nie jest reklama :))) . Dziwne prawda?

jaras