Re: Karta podczerwieni

Autor: ASSek (assek_at_friko5.onet.pl)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 12:09:59 MET DST

23 Jun 1999 10:21:04 GMT
 Michał 'CeFeK' Cegła <Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.CeFeK.Capital.PL>
napisal:

>Salve,
> Czy istnieje możliwość kupienia karty wkładanej do desktopa, która
>realizuje protokół IrDA? W laptopie mam coś takiego jak SMC IrDA
>Controller, jest to zintegrowane z płytą -- czy robi się coś takiego
>nie-integrowanego? Znaczy, np. do włożenia do slotu ISA/PCI?
> Prosze o kopię odpowiedzi prywatnie. Aha, jeśli było w archiwum,
>to powiedzcie mi o tym :-)

wiekszosc nowych plyt gl. tak od czasow Pentium ma rowniez wbudowane
zlacze IrDA (poszukaj w istrukcji) - wtedy taki maly modulik zalatwia
sprawe.
Jesli nie zalezy ci na duzej predkosci (do 115.2kb/s) to mozna
podlaczyc takie urzadzonko przez RS232 (wlasnie stoi kolo mnie na
biurku :)

Po wiecej info na priv (tylko ze odpowiadam z duzym poslizgiem ;)

see ya
assek_at_friko5.onet.pl
The time is near